Just nu sitter jag på Aucklands flygplats och väntar på planet som ska ta oss till Brisbane. De fem dagarna här i Nya Zeeland har gått hur fort som helst. Vi har haft reunion med en tjej vi träffade i Boston, vi har dansat ända in på småtimmarna och vi hann med en roadtripp till Rotorua, den stinkande staden som alla säger. Höjdpunkten var utan tvekan forsränningen, det är bland det roligaste jag gjort i hela mitt liv! Elise och jag satt och skrattade konstant i en timmes tid, vi var verkligen som barn på nytt haha. Jag rekomenderar starkt att göra det om man befinner sig i närheten av Rotorua! Det är det högsta vattenfallet man får åka forsränning i, och naturen är verkligen så himla fin! Det känndes som man gled runt i en flod mitt i en regnskog vissa stunder! 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej