Har bott i en resväska sen i mitten på januari och kommer göra det några veckor till. Ni anar inte hur mycket jag saknar att kunna öppna en garderob och se vad man har för kläder. Har idag packat upp och tvättat alla mina kläder från Spanien-resan, och ska imorgon packa om väskan för att åka till Tyskland. Varför inte besöka Schweiz och Österrike också? Jo, klart att vi ska passera gränserna till ytterligare två länder! När jag kommer hem från Tyskland är det bara att börja packa om än en gång, och denna gången ska jag för andra gången i mitt liv försöka få ner hela mitt liv i en väska på 20 kg. Önska mig lycka till, jag kommer att behöva det! Nämnde jag att utöver allt packande för alla resor ska jag packa ner hela mitt rum i flyttkartonger? Och gå till banken, växla pengar, fixa alla papper och träffa alla mina vänner så mycket som möjligt den sista tiden? Jo tack, mina 2 1/2 dagar som är kvar i Sörping är fullspäckade...
 

Kommentera

Publiceras ej